divendres, 1 de juny del 2012



Tancant portes a un altre setmana ens dona peu a obrir un nou cap de setmana, poder gaudir de la familia, la lectura, també anar a la platge, poder viure tots aquells petits plaers que la rutina diaria ens té prohibit, sentir-nos vius respirar l'aire pur per carregar el nostre esperit de positivitat aconseguint una ment oberta i en calma. A jo demà m'ha espera un día molt agradable amb la companyia dels meus germans, anirem a dinar tots junts i pasarem una estoneta compartin experiències i parlar de les nostres coses. Arrel de la mort dels meus pares, de tan en tan ens trobem els germans per anar a dinar, resulta difícil trobar-nos més sovint, tenc germans que vivim en el mateix poble i d'avegades feim setmanas sense veurens, ens solem enviar emails...(aixó no és bò a dir...)
Gaudeixo moltísim de la seva companyia, sobretot quan conten historietas pasadas que jo no he viscut. Som la petita dels germans i amb alguns la diferència d'edat és considerable, pertan ells ja han caminant molt més i en viscut més experiències, m'encanta escoltar-los!.
Bon cap de setmana per a tothom
Una abraçada, Rosa

1 comentari:

  1. Hola Roseta!! la veritat es que ho passam molt bé i sempre aprenem coses noves ...i lo que tenim que escoltar avui en rigut molt.

    ResponElimina