dimarts, 5 de juny del 2012

FIONA



Avui sa mascota de casa na Fiona fa és cumple..sis anys!!!!.
Aquestes quatre lletres van dedicades a n'es meu canet...per comenar no és un canet és la meva amiga leal i fidel.

Si...fa sis anys que vas arribar a casa, eras molt petitoneta cabias dins una mà, indefensa, tan delicada, amb una profunditat a la teva mirada tan especial...tot el dia et diuen de braçets per amunt i per avall. Saps de sobre que ets una més de la familia, estas bastan consentida, mimada i vaciada...qui farem. El teu interior és d'una tendresa exquisida, el teu carinyo, estima i fidelitat fan de tu un canet molt especial. És la meva companyia inseparable dels vespres, asegudes les dues a n'es sofà esperant la arribada d'en Daniel de sa feina, i quan els meus vespres de vigilia en condenan tu sempe el meu costat...també ets la meva compliçe al fer el repasor en veu alta dels meus escrits,  m'escoltas i en mires amb aquells ullets plens de tendressa... la companyia i la jugueta d'els pekes de la casa, quan un d'ells està malaltet tú sempre el seu costat, i no parlem d'aquet més de Febrer que estat un poquet dur per jo... no m'has deixat ni un moment tota sola...t'estimem tant!!!. El teu instint caçador fa que a la terrasa de casa no hi hagi cap dragonet per les pareds, però d'avegades en fas enfadar un poquet, quan rascas la terra nova que he possat a n'es meus estimants testets i en trob per tot.
Fiona t'estiman molt, ets molt especial per nosaltres, una més de la familia, sense tu no seria res igual...gràcies per compartir les nostres vidas...ets única...ets genial!!!!

Molts d'anys Fiona!!!!!

Aina, Isaac, Ariadna, Daniel i Rosa

1 comentari:

  1. Molts anys Fiona!!!
    La veritat es que fan molta companyia i arribas a estimar-los molt.Besos Fiona

    ResponElimina