dissabte, 10 de novembre del 2012

Ens hem acostumant a viure molt intensament amb les modernidats i sobretot amb les noves tecnologies, sembla que no podem viure sense ellas, ens te a tots m'atreveria a dir, dominats.  Sincerament son una persona tradicional, d'arrels, m'agradan moltissim les costums d'estona, es més, no m'agrada que ens perdin les tradicions, tenc una lluita personal en que els meus tres fills seguin participants d'elles i valorin els fets, però sempre en l'època que pertanyen, que gaudeixin i entenguin el seu significat i perque és celebra. Però entenc perfectament que la vida ens dur a la a les noves tecnologies, hem d'avanzar, no podem quedar-nos estancats de cap de les maneras, tenim que evolucionar com tot. Gracies a les noves tecnologies he pogut donar vida a n'aquest blog, per tan ben rebudes siguin ellas, però sempre emprades amb eima i bona voluntat.
Avui internet no te massa ganas de ajudar-me amb la meva feina, no hi ha manera de penjar imatges de les meves estimades papellones, i sincerament em fa falta veure les meravellosas fotografias en els meus escrits. Però com tot en aquesta vida, tenim que aceptar les situacions tal com son, i si avui no toca tenir el plaer de poder gaudir de les fantàstiques imatges de papellones, pués no podrà sé, s'ha intentarà més tard, i si avui les tecnologies estan enrabessades, la meva lluita serà innecessaria, millor deixar-ho per mes tard o per un altre dia. Un altre opció es imaginar-les, que la nostra ment dibuixi i sigui creativa,  que cada un de nosaltres tinguem les papellones els nostres pensaments, per mi és una bona alternativa positiva...i per vosaltres...?

Bondia per a tothom
Rosa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada