divendres, 9 de novembre del 2012




Aquest lloc tot és pau i serenó, tot el conjunt és perfecta harmonia, desprén poesía, tots els raconets son pureça i plena de bellessa. Em recorda moltissim a un pàrraf que vaig escriure el meu escrit "Petits Plaers", és la maravellosa estampa que la naturalessa em pot brindrà en aquest moments.
Estic visquent aquesta experiència novedosa per mi, el màxim, gaudin de la tranquilitat i pau que es respira en aquest lloc. Com he dit abans es una experiència novedosa i a la vegada de satisfacció i superació personal, gratificant, de fer balanç i deixar anar, amollar-se....alliberar-se, retrobar-me a mi mateix, valorar la passa que s'ha donat i començar a caminar amb una total seguretat i coratge.

Estic contenta i satisfeta d'aquest paradís on som ara mateix, realment era el que necessitaba i don gracies a la vida per donar-me l'oportunitat de poder viure, gaudir i saboratjar cada instant d'aquesta meravella. La vida et dona senyals moment a moment i tens que saber adonar-te conte i descifrar-les,
que realment i sincerament no és fàcil. Després la vida mateixa, ella sola, et va obrin portes que abans mai havies pensat que és podrien obrir ni passar, ni imaginar-ho mai de la vida. Poc poc vas entran i caminant per un cami positiu, constructiu, renovador i sobretot plè d'il.lusió i esperança.

Tots tenim una misió en la nostra existència, hem de sé uns grans trobadors de la felicitat, la llibertat, de lluitar sense cansar-se, de sentir-nos vius i sobretot de viure. M'agrada molt comparar la vida amb el procés d'un embaraç, apart de la meravellosa transformació de crisalida-papellona, que em fascina.Tot és un procés, tot és temps, tot es una maestría....tot és saviesa
Neixar no es fàcil i viure tampoc. A la fí les dues comparacions arriban a la mateixa conclusió, la d'alliberar-se i perteneixa a la vida, a ningú més...només a la vida.

"Las personas más bellas que hemos conocido son aquellas que han conocido la derrota, el sufrimiento, la lucha, la perdida, y han encontrado su manera de salir de las profundidades.
         Estas personas tienen una gratitud, sensibilidad y comprensión de la vida que los llena con compasión, dulzura y una preocupación amorosa. Las personas bellas no suceden por cuasalidad"

                                                                                        Elisabeth Kübler-Ross

                              "Nuestros corazones pueden hacerse fuertes donde hay roturas"

                                                                                        Jack Kornfield


Per a tú, per els ànims i  la confiança que em trasmets.
Una abraçada
        Rosa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada