dimecres, 24 d’abril del 2013





La vida m'ha donat una oportunidad i he decidit passar una temporada a un Hotel Rural, cansada un poc del ambient de poble i ciutad, un canvi d'aires i fer-me una cura de salut. Aquest paisatge es meravellós rodetjada d'abres, pardals que cantan de bon dematí i entre ells una gran cantidad de tords negres, i les mariposas de la meva ànima tambe van volant i jugant entre elles...
Dins un còsil gran viu una gran i fantàstica margaritera, me te ben enamorada. A la finestre de la meva habitació la n.2 de la detra, poc gaudir d'una bona finestra amb la maravella visió d'una alzine, que en determinats moments em passa el temps només comtemplar-la.
La cuina d'aquest hotel es casolana, molt bons aliments i tots sans i saludables, a la cuinera li recordo cada instan que és sembla moltíssim a la meva mare amb la manera de cuinar i fer les coses. Tenim tal confiança le dues que jo li dic "mami" i ella "filla"
Els senyors de la casa son bona gent, tenc més tracte amb la senyora, el senyor feina i més feina, son unes grans persones, gent normala de peu, que fa que ses vetlades siguin molt plaenteres
La pau que trasmet aquest lloc es sublim, ideal per una recuperació d'ànima i esperit.

                                      "Disfruta de la vida, es más tarde de lo que crees"
                                                                      Proverbio Chino

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada