dijous, 14 de febrer del 2013







 Som una afortunada, un gran privilegi i tot un honor se mare de tres trèssors, tres fills, i cada un d'ells te la seva personalitat pròpia que poc poc es va arrelant el seu interior.
La filla gran li encantan els llibres i l'escriure, de moment es de lletres. El segon fill es una calculadora mental, li encantan les matemàtiques,per ara es de nombres, apart de la pesca, la mar tambe es la seva passió. La filla petita, li encanta dibuixar, pintar, es molt imaginativa, es una artista amb manualitats, te art molt imaginatiu, fins el moment d'ara.
Ahir vespre quan vaig parlar amb els fills, la gran m'he va dir una frase que ella mateixa va buscar, no sé si per algún llibre, internet. Sap que a mi els aforismes i les dites cèlebres m'ha apasionan i desde fa un temps bastan llarg m'acompanyen sempre, bé dit tot aixó em va dir:
Mami, frase per tú per aquesta nit: "SUPERARSE CADA DIA ES UNA META".

Se mare es el més meravellós que hi ha a la vida, el procés d'un embaràs i el donar a llum a una vida es la sensació i la experiència mes enrequeridora, i meravellosa personal que la vida et pot oferir. Com molt bé diu un bon amic meu (ÈXTASIS D'ESPERITU).  Poder gaudir, riure, apendre, disfrutar, compartir, descubrir amb els meus tres fills és una bendició.. Personetes que la mateixa vida ja els hi ha fet patir, de cada dia m'he demostran la seva fortalor interior.
Es un orgull sé la mare d'aquestes tres criatures....una bendició.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada