dissabte, 16 de febrer del 2013





Mes de Febrer i poder gaudir d'un sol com avui ja es motiu d'un estar content.
Per mi tambe avui és un dia d'emoció...l'escrit "Jutjat de Guàrdia", estat seleccionat, la noticia m'alegrat, però el que m'ha alegrat més, es el fet que vaig comenár a escriure aquest escrit desprès d'una crisi d'angoixa, vaig seguir avançat l'escrit amb dies de angoixa constant i voler jugar amb jo amb duressa, les meves mans amb tremolaban, el meu còs era present i al mateix tamps no present., la infusió de tila companyera inseperable. Ella em tenia gobernada, però jo vaig lluitar i seguir escrivit, encara que em costés.

Tenc una gran satisfacció personal amb mi mateixa, no pel fet de estar seleccionat l'escrit, sino pel fet que a pesar del meu gran malestar, vaig poder escriure , poder controlar la ment amb positivitat, vaig lluitar... començar a guanyar-li per moments, encara que eran petits, una batalla...vaig començar avançar....si un vol, te força de voluntat i creu que pot arribar a fer-ho, ja ets guanyador....però tu has de creure realment que tu pots.

El teu recolzament i apoyo en aquest moments no els oblidaré mai, un firmament infinit de gràcies.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada