dimecres, 16 de gener del 2013





Consider que se jutge es una profesió seria, la paraule "jutge" m'he produeix un gran respecta i seriedad, però he descobert de primera mà que de "jutges" mal intencionats està plé, per tot arreu.
"jutges de pacotilla", "xeferders", "corrillos de poble" "gent amb mala sang" "gent disfrassada i amb màscara". Avui un dia romantic de pluja, fred, com es normal en el mes de gener, un dia de ximanea i aprofitan per berenar d'un bon entrepà de sobrassada torrada, el que ma fa son més ganas de riure pensant amb tota aquesta gent que sembla que no te res més a fer....criticar i criticar i mes criticar...quina gent més aburrida. Cada vegada que hi penso m'he agafan més ganas de riure.
Arrib a pensar que la felicitat i la llibertat que una persona  desitge i arriba a conseguir, molesta els altres....serà perqué aquests "personatges" han estat incapasos, sense coratge de fer-ho...?
Ay Deu meu senyor...! quinas ganas de riure que tenc....que còmic...
Talvagada aixó serà un principi d'un escrit per publicar, mira per avont...seran el punt d'inspiració que em faltaba....aixó ja es positiu.

No deixeu mai oblidat el vostre somriure
Rosa

1 comentari:

  1. Hola Rosetaaaa!!! estic totalment d'acord amb lo que dius. Sa gent, sol critica als altres quant en te ben prou i de sobra a ca seva. També a vegadas hi ha enveja,sa mamá deia :"si s'enveja fos tiña ni hauria molts de teñits".
    M'encanta que vegis es punt positiu de aço i pensis amb publicar un altre escrit.Salut.Besos

    ResponElimina